|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag har funderat på att köpa m3 speglar till min 323 Ci e46. Blir dock lite osäker eftersom jag aldrig har sett detta på någon annan bil. Min kompis och jag satt nämligen och spåna om detta och vi kom på att M3:an inte har kromlister runt rutorna. Det har den vanliga coupén så vi undrade om det verkligen kan bli snyggt. Om det är någon som har gjort detta på sin bil så skulle jag gärna uppskatta svar och ev. bilder. Tack så mycket!! //Matti K | |
|
Passar rakt av på coupen och blir väldigt snyggt. Här tex: Länk Ufo här på forumet kör annars med m3e46 orginalspeglar på sin 330. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Japp. Kolla bilden nedan, eller i min profil. / Joakim Länk |
|
|
Kromlister runt rutorna? Menar du om man har Chromeline? Jag har exvis Shadowline (blanka svarta lister), och Wendtan här ovanför har (väl?) Chromeline. / Joakim Länk |
|
|
Ufo: Njae, Chromeline är egentligen ett utförande från fabrik med bromade sidolister och dörhandtag. Min 330 har dock chromefönsterlister vilket alla e46 6 cyl har sålänge de inte har sportpaket eller valt till shadowline från fabrik. HyunJin: Kan du inte posta bilder på alla dina bilar? Några av dom finns inte ens i verkligheten. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tack ska ni ha grabbar!! Det får nog bli M3-speglar då. Det ser faktiskt riktigt bra ut. En sak till......HyunJin är en kille på mitt jobb som drömmer om en BMW. Han kör runt i sin gula VW Beetle och längtar till den dagen har får ratta en riktig bil. Hoppas att ni inte har något emot att jag bad honom att hålla sig borta med sina oseriösa inlägg.....? Take care!! //Matti K |
|
|
Wendtan: Aha...då förstår jag. Men om man har, som du skriver, "sportpaket" då, vad har man då? / Joakim Länk |
|
|
Ufo: Om man har sportpaketet så har bilen automatiskt shadowline. Detta är ju svenska utr nivåer jag pratar om, din bil har den svart innertak? De är nämligen en annan sak som ingår i sportpaketet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nix, inget svart innertak. Jag har med tiden insett att min bil är "del-utrustad" av första ägaren i Tyskland...med exvis Shadowline, M-pkt II, speglarna... / Joakim Länk |
|
|
vad kostar orginal m3 speglar e de nån som vet det... jag har svart innertak och och shdadowline men vilken paket har jag det vet jag inte. Länk |
|
|
Det beror lite på om du har stolsminne eller inte samt om du har powerfold på dina orginalspeglar. Men de kostar ca 6200 kr på Bmw för en bil utan powerfold samt utan stolsminne. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Sen finns det ju företag som köper Bmw orginaldelar från Tyskland och säljer dem med mindre pålägg tex styla bilen Länk och Schmiedmann Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| har m-3 speglar på min kärra, dessa kommer från stylabilen.se via rpm.nu.. tycker att det är orginal kvalite på dessa.. till välidgt trevliga priser.. | |
|
jag har stols mine och när jag sätter i backen så vrids den ner..vad kostar såna Länk |
|
|
Jag har för mig att de ligger runt 6600 kr på Bmw. Men som sagt så finns Det Bmw orginal hos vissa företag som köper direkt av Bmw tyskland. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
vilka företag är det wendtan?? och vad brukar de ligga där isåfall? Länk Länk |
|
|
jaa läste inte längre upp tack wendtan Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.