|
|
|
|---|---|
|
Har efter ett par minuters läsning kommit fram till att d e min generator som e problemet....ok nu till frågan: Vad kostar en ny generator resp en beg? Kan jag byta den själv? Hur? måste jag under bilen? Jag vet att jag inte kan mycket...men jag lär som jag lever! MVH Kim Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" | |
| Är du säker på att det inte bara är laddningsregulatorn som behöver bytas? Kostade ca 70,- till min E36 91. Lätt att byta också, tar några minuter. | |
| Är du säker på att du behöver byta generatorn? Kolla först om generatornremet e spänt! Annars kan det hela kosta dig några tusenlappar:(( | |
|
laddningsregulatorn?...va e d o vart sitter den? Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
| Regulatorn sitter baktill på generatorn. Vad har bilen för symptom? | |
|
Ehm jo va ute o körde så kände jag att d blev trögt att svänga o musiken la av...inget varningsljud eller nått, bara dog... Även tidigare har d hänt fast då direkt när jag backat ut från aprkeringen o bromsat så har den lagt av...d brukar även hända när jag toutchar gasen snabbt.... Annons i tidning i Kairo: "Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.