AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.416

Bland de fulaste E32

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Kolla in den här. Jag tror att den ligger i listan bland de fulaste E32 någonsin. Tråkigt att göra så med en så fin bil.

Länk

//Schnitzer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Hittade en till fuling: Länk

Finns det någon som verkligen tycker att de är fina?

//Schnitzer

-M5 E39 register Länk
Usch, sorgligt att se :(

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
li
1.959
liste
535i -89
Man riktigt SER hur mycket den vita skäms... Stackarn... :(
Visa användare
37
Markisen
730iA V8 -93
Ja de va fan...

Det är sådana här knepåknåpare som drar en massa skit
över att äga en BMW. Så synd...

Äkta Pimpmobil!
Suck....som du säger Markisen...det är dessa klåparna som sabbar för oss andra. Jag såg en syn i går som fortfarende gör mig förbannad. Skulle hem från undervisning i min vinterkärra, då jag möter Följande:

NERKÖRD E38 740 i med helt svarta rutor, gamla risiga M5 3.8a fälgar, och en lång antenn bå bakluckan med en GUL fladdrande tejpbit på!!! Jag höll på att köra av vägen! Hur F*n kan man bara sälja en sån bil till dessa hillbillys? Det borde stå i lagboken vem som får köra BMW så man slipper se sånt här!
Föraren i bilen var förresten en tvättäkta svensk raggare med grått halvlångt ovårdat hår, en svart keps, och svart skinnjacka!! Hade han inte haft bilrutan nere o lirat musik så hade jag inte sett vem det var som körde pga de kolsvarta rutorna!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ja, det är tråkigt som fasen. När bilarna kommer i fel händer så kan det sluta med ett det blir ett "lik" av dem. Sedan förstår jag inte hur folk kan våga visa sig i dem. Tror dem att de har gjort ett bra jobb? Titta bara på den vita som jag länkade förut. Den som har gjort den dåliga stylingen vill ju verkligen synas, men lite bättre uppfattning om vad som är snyggt kan nog vara bra att ta reda på innan man gör något. Kollar man dessutom in bilen så är det ju endast billiga som saker som är gjorda (i stort sett), vilket betyder, brist på pengar (och i till viss del kunskap).

//Schnitzer

-M5 E39 register Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Saknar mina E32:or otroligt mycket. Funderar nästan på att köpa en sådan E32 750 som jag hade förut.

//Schnitzer

-M5 E39 register Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Det var det räligaste... särskilt den vita.
To
39
Torbjörn S Larsson
730iL -90 calypsorot
740iA -95 calypsorot
Se det så här. En bil som man grejar med gillar man. Personligen gillar jag 7-serien i orginalskick och den snyggaste någonsin är 32 : an. Jag tycker det är helt ok att försöka göra något, misslyckas man har man i alla fall vågat.
De ekonomiska konsekvenserna får man ta själv.
För att det finns en förfalskning så innebär det att det finns något äkta, Har ni sett en stylad skoda?

Jag stöder ide´n även om resultatet är tveksamt
Den vita har säkert varit frontsmälld och lagad med begagnade delar som behövde lackas därför blev det som det blev;)

Se det så här hellre en risig E32:a som fortfarande finns kvar än överfulla skrotar, hur många E32 är helförsäkrade med den policy som försäkringsbolagen har?

Ps självklart tycker jag det är roligare att se bilar som dom här Länk

Mvh Stephan
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Stephan....Nja,den där bilen i mitten s.a.s var alldeles för mycket sänkt fram för min smak iaf...Lite för "raggarstuksaktigt" :/

Mvh Janne.
Ik
223
Ika
525i -88
Ja den var i värsta laget den mittersta...nästan ändå att ajg hellre hade tagit det än en helt original med slut dämpare så den är 1 dec högre fram än bak. det är inte vackert att skåda( tyvärr många gamla sjuor som lider av syndromet).

Länk
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Den vita var i en klass för sig!
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Ich kotze, Ich kotze...Uaaahhhrrgghh...Mein Gott, Hässliches Auto....Weisses freuchbare Fahrzeug!!!!

Was fehlt im Bild...??? Der 7:er!!!! Echt?????????????????

Mvh
Die Mench Maschine Kraftwek

BMW - Liebe auf den ersten blick...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.