|
|
|
|---|---|
|
hej. kompisens farsa har skaffat en M5 e39 och vill ha motorvärmare. Sökte lite bland gamla inlägg men hittade inget direkt svar. Finns det elektriska värmare till den modellen eller är det bensinvärmare som gäller? ha de/benke-med e21 abstinens | |
|
benke_berguv: Du kan säkert ta kontakt med någon som har testa: Länk |
|
|
såg det där, men tror inte det blir att montera själv. På englunds här i luleå hade dom tydligen sagt att det inte gick, men jag tyckte det lät konstigt. Borde ju gå att montera nån modell. Är väl kallt i andra delar av världen än norrland :=) ha de/benke-med e21 abstinens |
|
| jorå det gär att montera "elektrisk" motorvärmare man måste bara fila till plattorna lite. | |
| Då är ju Englunds i Luleå ganska inkompetenta också... | |
|
nåste få säga att jag inte tror att englunds är bättre eller sämre än allaa ndra verkstäder....verkar vara mer eller mindre skrot (eller bra) vart man än vänder sig kan tänka mig att dom inte vill fila i saker och ting, även om det passar helt ok. ska meddela honom att det vanliga plattorna ska passa, om än med smärre modifikation, kan dock tveka att dom börjar fila och greja på saker. ha de/benke-med e21 abstinens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.