|
|
|
|---|---|
|
nån som har elshema på 735 ia 87 har problem med lådan växlar inte utan går bara på 3 enligt bmw s felsökning var det avbrott på b- nån som kan hjälpa mig snälla | |
piddagomidda |
tjenis vet inte om detta hjälper men här finns några eldiagram. Länk Ordning är till för idioter, genier hanterar kaos..... |
|
tack så hemskt mycket ska genast kika |
|
|
Här har du vad du behöver, den feta ETM-manualen. 20 MB elschema m.m. Länk Tyvärr är det väl för fel årsmodell men mycket (98% känns det som för mig) stämmer ofta bra iaf. //Magnus |
|
|
Välkommen till forumet! Kolla här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tack så hemskt mycket jag älskar elsheman om jag bara förstod hälften vore jag glad men man får väl försöka så gott man kan |
|
|
ETM kräver lite träning innan man kommer in i den, men sedan är den underbar. Läs lite i början på den så hittar du massor av info om vad symboler och text betyder och hänvisar till. Några mycket bra avsnitt är också de på slutet som visar var olika delar sitter och hur deras kontakter ser ut samt var kabelstammarna ligger i bilen. //Magnus |
|
|
ja jag såg det mycket tacksam för bmw bibeln he he |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.