|
|
|
|---|---|
|
Hej På e34or går det ju en "stor" list runt spoilern fram....men i mitten är det ju en regskylthållare eller va man nu ska kalla det...Finns det en list man kan köpa och sätta där istället för den så att man inte har nån plats för reg.skylt? om ni förstår hehe... | |
| Japp, finns en för amerikanska marknaden, som det står BMW på | |
|
Länk Där finns den nr: 33 |
|
|
jo jag har sett den men jag menar så att det ska vara en list där istället för regskylthållare så att man inte kan skruva dit nån reg.skylt utan att göra hål i listen.... Alltså såna lister som går på sidorna av spoilern vill jag har där skylten sitter så det går en list runt hela spoilern...hehe om nån fattar :P Tack.... |
|
|
Varför? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Så att man kan ha en minimal reg.skylt....tycker den vanliga stora förstör utseendet på e34an | |
|
Jag kan bara nämna att jag har köpt sådana minimala reg.skyltar som dekaler för att bara klistras på i storlek 7,5x220 cm (ungefär) från dekaltrim.nu. Hadde fixat till regplatsen bak på min E-34:a och klistrat dit den, då jag en dag på väg mot Borås blev stoppad av polisen, just för den lilla reg.skyltens skull. Dom undrade om det var min bil, ville se körkortet osv. trodde att den var stulen. Slapp böter, men fick en varning. Dom sa att det inte var godkänt med dom små reg.skyltarna, utan måste ha dom som Vägverket tillhandahåller. Så nu har jag skaffat nya igen i den lagliga Jätteformatet med inkluderad EU-märke, slipper att riskera att få böter för att ha små och snygga reg.skyltar på bilen. (Jag hadde tänkt från början att ha ett sådant litet fram till min nya styling stötfångare att sätta dit efter lackering, men tänkte ha en likadan bak också, men det sket sig så nu får det bli två stora nya och lägliga fram och bak, tyvärr!!!). /Roger W |
|
| Hm okej...ja då får man väl behålla dom stora fula skyltarna :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.