|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar om något företag säljer färdiga kit för att få större motorvolym i 325 motorn? Lr om det finns några andra färdiga trimkit att köpa. Kanske ska tillägga att jag redan har vassare kam å extraktor grenrör. Vill inte bygga turbo för jag vill kunna besiktiga bilen. Åtminstonde så vill jag börja med "vanligt trim" Tack på förhand: Christer Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! | |
|
Dessa har ett strokerkit till M30 som ger 3,0 liter (!), men det är I N T E billigt... Länk If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Kanon!! Men du menar m20 hoppas jag:) Fler tips tack, läre ju trimma. Kom gärna med andra tips oxo, typ lättning å sånt. Skulle även haft tag på ett short shift kit om någon vet nått bra. Tacksam för alla svar: Christer Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
Med dagens dollarkurs så kostar hela paketet endast 16500:-...tycker jag var billigt. Annars så kan du ju bygga en 2.7-liters, sök på forumet, finns mycket skrivet. /markus |
|
| Du kan købe kit her www.koed.dk prisen er 3500 dkr plus moms (25%) | |
| Kan ev få tag i 3 liters (3065cm2) kit till M20 till bra pris. Kan återkomma med pris under veckan | |
|
Fan va bra...tacksam för alla svar jag får! Måste ju helt enkelt trimma lite känner jag:) Tänkte uppgradera bromsarna lite oxo så om d e någon som har något bra tips på det oxo så säg gärna till. Tack på förhand: Christer Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
Jo jag undrade, eftersom min engelska inte e allför bra så vad e det som ingår i ett sådant 3 liters kit å vad behöver jag göra med resten av motorn? Tack på förhand: Christer Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.