|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Har gått i tankarna om att bygga om min 325 motor så d blir 2,7 liter. Har en vev från en 525tds-92 som ligger men vet inte om d går att använda den. Har läst att man kan använda diesel vev men vilken ska jag använda? Ge gärna tips på hur man går tillväga oxo. E d värt att byta till något annat insprut? D ska helt enkelt trimmas å jag e tacksam för tips angående det. OBS inge turbo trim! Hellre leva en dag som varg än 100 år som får! | |
|
Hej den veven du har passar inte,du ska ha veven från 324td eller 524td alltså e30 eller e28 karossen. Mvh Christer |
|
|
Tackar för svaret! Misstänkte att d va så illa:( Någon som har en sådan vev liggandes lr? Vad kostar det att köpa en ny? Skulle gärna vilja ha ett utförligt recept på hur jag ska gå tillväga för att bygga 2,7 liter. Vad jag behöver byta ut för grejor å gärna vart man kan få tag i dom prylarna. Om d e någon som har en komplett 2,7 liters motor lr någon annan intressant motor som går att montera i en 325-88 å besiktiga ligandes så säg gärna till. Hellre leva en dag som varg än 1000 år som får! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.