|
|
|
|---|---|
|
tjena tänkte ta bort mina sommarhjul för att dom ska lackas och sätta under pallbockar frågan är var någonstans under bilen? är en e36 Länk | |
|
e36 underrede är en himla dum konstruktion! varje gång jag har pallat upp min har jag satt bockarna på dom gummiplattorna som sitter på trösklarna...finns inga bra balkar att se som på e30...när man tar och lyfter hela framänden i balken där fram så kommer man ju inte till att sätta bockar där :( och där bak finns fan inget att sätta på, förutom plattorna då...så jag har satt där alltid och det funkar kanon! MVH Johan K |
|
|
Hur är det på E46? Jag ska palla upp min nu och måla bromsok och göra rent sommar fälgarna. Finns det något bra ställe att sätta pallbocken på? /Mikael |
|
|
Dom här svaren fick jag angående e46.... Länk |
|
|
tack för svaret har pallat upp bilen på gummiplattorna nu verkar funka bra. fattades dock gummiplattor där fram tror jag får ta och skaffa det är nog inte så bra om det kommer in vatten och skit där när man använder bilen förstås. men som sagt det blev nog bra Länk |
|
|
nej det skall ju sitta en platta där....sålänge kan du ju lägga en träbit eller nåt emellan så du inte riskerar att plåten trycks in. MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.