|
|
|
|---|---|
M3LiM\\\ |
Jag tänkte höra om någon vet om det vore möjligt att importera följande bil till sverige? Länk En helt klart manlig bil!!! Är tacksam för snabbt svar! |
|
Om du fråga mig så tycker jag att skärmbreddningen ser för J*vlig ut!!Men dom över 600 hk är ju inte fel he,he.Maila till försäljaren och fråga om den gick igenom förra besiktningen i Tyskland gjorde den det så borde det väll inte vara omöjligt att ta in den till Sverige? mvh Ricke BMW POWER |
|
|
Går väl inte att ta in en bil som har en effekt som överstiger orginaleffekten. Hittar du en bil som är trimmad och de har skrivit in det i papperen blir det tvärstopp då du ska regga in den. MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Hej. Mobile.de har haft många falskannonser på sistone, och denna är garanterat en sån. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Känner igen den bilen. Tror den va me i bilsport för nårra år sen ett seriös bygge skulle det vara lite overklig Emmaboda nästa ;) |
|
|
Japp det stämmer, bilen var med i Bilsport för ett par år sen och ställdes ut av hamann eller nått, på nån bilsalong. För övrigt så är det helvetes ful. Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3LiM\\\ |
Tack för samtliga svar hittils... Jag tycker också att Hamanns E36 spoilerkit ser för jävlgt ut, men så var det ju i och för sig inte det som gjorde mig intresserad av bilen. Det är ju givetvis motorn och bilens prestanda som intresserar mig! Johnte : Tror du att du kan ta reda på vilket nummer utav Bilsport som bilen var med i? Så ska jag beställa ett ex. av tidningen snart. Tack på förhand |
"johan" |
Det är ingen Bi turbo i den BMW det är en trimmad M3 på ca 380hk i verkligheten. |
|
Den var med i bilsport -96 i ett av de sista Nr av året. Jag tycker den är fräck! Den är ju så speciell. Den borde vara en Hamann så den som tror att delarna faller av får prata för sig själv:) Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
|
Står det nåt om att den är modifierad i pappren kan du glömma att få den genom SBP. Men är det motorn du är intresserad av kan du ju låta nån här i Svedala bygga en sån motor åt dej. Bilen i annonsen hade ju 100hk lustgas också. Jag skulle inte ta i den med tång ens. Kiip Spiiding! |
|
|
Hamann STW Competition var med i Bilsport 26/96. Där har den "gamla M3 motorn (3,0l) med inblandning från 3,2l motorn. Den gav i tidningen 350 hkr och 390Nm (vid 4000rmp). Kostade 165"DM. Finns en kompressormatad STW för 59" på mobile om du tvunget måste ha plasten från STW. // Martin Ps. Måste vá gott att ha >700hkr på bakaxeln Ds. |
|
935 |
Lustgas och turbo är inte farligt om dom som byggt den vet vad dom sysslar med!!!! Mycket skitsnack av dom som inte vet hur det funkar och som provat utan att veta vad dom gör .... Go for it Patrick |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.