|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jaaa, förlåt Erik G :) Alltså, nu menar jag ju inte att dra alla över en kam, för det FINNS fina E32:or till billigare pengar, men de är trots allt lätträknade, iaf. enl. min efarenhet... Vad man menar med fin, kan ju vara litet olika det också! En bil som är perfekt mekaniskt o kanske funktionsmässigt, men som är duktigt rostig, kan ju vara ypperlig som bruksbil, mm! Min definition av riktigt fin, (ja, jag vet att jag är kräsen som få...) är en bil som är i princip helt rostfri, i perfekt skick invändigt och i lack, motor, drivlina, alles, så att säga! Det skall se fabriksnytt ut på mindre än 1 meters avstånd ;o) Folk skall vända sig om!!! ÄVEN NOVISER och gamla tanter... när man kommer körande.... hehehe!!! Kanske inte den typen av bil man tar ut i saltet, precis, men i alla fall! Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
-BeeMWe- |
Kraftwerk: Vad fick du för din 528 ? |
|
Jag sålde den till en entusiast för 40.000:-! Den bor nu mer i en lada :) Jag saknar den...allt som oftast... Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
-BeeMWe- |
Gaah vilka priser, fast d är mer rimligt än att betala samma pris för en 325iM. |
|
Ja, men Du vet, E28:an är på väg att bli en riktig klassiker! Iaf. vad gäller M-bilar och 535:or! Räkna med 50K i framtiden, för en schysst 535:a eller M528:a! Jag fick 60.000:- för min M535:a, utan att behöva annonsera mer än två veckor! Då skall alltså bilarna vara FINA! Perfekt, orört originalskick är vad som gäller!!! Styling SUGER FETT, och förstör bara, de från fabrik, 100% iga bilarna! E28 är 200ggr. bättre bilar, än både E30 och E36, som är ett rent SKÄMT, vad gäller kvalitet o krocksäkerhet.... Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
-BeeMWe- |
Hehe ja E30 ger jag inte mycket för, hej jag sitter i en colaburk, krocka inte med mig. |
|
Anledningen till mitt pris är färgen, finns lite rost i skärmkanterna och att AC är ur funktion. Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Hej Jag har haft både 525:or och 535 satsa p¨å en 535!!!! En underbar prestanda och inte så dyr att äga! 535 är ett självklart val... Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.