|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! Har under ett halvår funderat på att skaffa mig en ytterligare ny leksak vid sidan av min hustru och min M535 /E 28 och har i det stycket kikat på ca 15 st 750 / E 32 ca 89-92/93 i prislägen mellan 35 -65 000:-. Man blir så trött av alla dessa rishögar. Hur kan man importera en så fin bil och sedan missköta den?? Jag tror att många tog in dessa exemplar i mitten o slutet av 90-talet och for sedan omkring i vår saltade snömodd utan att först ha gjort en TuffCote behandling. En sak är om man med en beg 750 kanske behöver börja renovera v12´an -vilket kan vara kul i sig om än dyrt, men att behöva börja migsvesta på dörrarnas underkanter-för att få gummilisterna att sitta kvar-, domkraftfästena o byta bensin o bromsrör m m är mindre kul. Suck suck ..får fortsätta att leta. MVH /// Paap Reeder /// M535iA med 3,91. Går som en raket till varvstopp på alla växlarna. |
|
Finns kanske en orsak till att de har legat i ett prisläge på 35-65000... MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
| står en 750iAL hos BMW i Kristinastad kass AC men 48KKr tror jag det var... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.