|
|
|
|---|---|
|
Efter mycket sökande i gamla trådar mm så lyckades jag koppla in den berömda lampan för insprutnings krångel. Problemet är att bilen drar runt 1.5 - 2 liter utan lekning. Nåja lampan fungerar med pedaltestet men får ut 1444 dvs ingen data lagrad. Men när motorn är i gång så lyser/blinkar lampan för check engine. Spridarna är lite dåliga verkar det som den är svårstartad efter att ha stått en stund. Den svarar sent / reagerar sent på gaspådrag vid torrgasning och körning. Stabil tomgång Lufslangen mellan spjäll och lmm är hel. Hur vet jag om den körs på nödprogram?? Är det någon som har nå idé om vad det kan vara för fel? | |
|
ursäkta om jag tränger mig på... men hur i katten fick du igång motorlampan? asso på min bil har där aldrig lyst ngn lampa. skall där det på e34or har de motorlampa? kanske lampan som är trasig? |
|
|
Hej, läs här hur jag kopplade in min. Länk Lars |
|
|
På min var det bara att stoppa i en lampa vid check engine märkte jag efter att ha dragit en kabel till instrumenten från boxen... Fick ut felmeddelandet 1221 idag dvs lambda sond. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.