|
|
|
|---|---|
|
Tjena Idag tänkte jag byta till vinterdäck. Ja, jag vet att jag är sen. Men bättre sent än alldrig. Kollade i tidningen, GP, i annonserna efter däck. Ringde till Pedersens Däck i Stenkullen i Lerum. Precis utanför göteborg. De sa att de hade en uppsättning regummerade dubbade däck i min dimension, 205/60 r15. En ganska vanlig dimension för BMW ägare kan jag tänka. Jag började min resa mot Stenkullen klockan 16.00. Alla ni som bor i götet vet vilken jäkla trafik det är vid ullevimotet vid den tiden. Sagt och gjort svängde jag in vid Pedersens däck vid 16.55. Fem minuter innan de stängde. Det är klart gubbarna ville dra hem, men de ställde upp utan problem. Fyra gubbar stannade kvar och bytte mina hjul. Det kallar jag service. Vad kostade det? Allt som allt 2000 spänn inklusive arbetet. Vad vill jag säga med min lilla berättelse då? Vänd er till Pedersens Däck i stenkullen om ni önskar god service till ett bra pris. MVH Ingo | |
|
härligt att höra att det finns sådana ställen som ställer upp för kunderna...och att dem inte tar överpris heller... härligt att höra... nöjda kunder är den bästa reklamen... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.