|
|
|
|---|---|
Ollis |
Tänker byta ut speglarna på min E36 (Sedan), men jag tycker att M3 speglarna är för vanliga samt att jag tycker att dom hör hemma på äkta M-modeller och inte på i stort sett allt som rullar! Så nu undrar jag om det finns några andra modeller av speglar som är snygga och vart dom isåfall går att få tag på till någorlunda vettiga pengar, eller i brist på annat M3 speglar med passform eftersom orginal speglarna säkert är rätt dyra, eller? |
| M3 speglar nya orginal kan gå på allt mellan 4'-10'. Mycket svart marknad där har jag hört=billigare. Kanske lite oetiskt att köpa begagnade, iallafall utan fästen då någon stackars ägare i stockholm fått sina speglar stulna. | |
Crusty |
Köp cup speglar. Jäkligt race inspirerat! Inte mina favorit speglar men många uppskattar dom! "The Blue BMW" |
| Tjena!! Jag tycker klart M3 speglarna är snyggast... Men om du är inresserad så har jag orginal speglar till e36 (325) dom är svarta (668/9) och med el..Maila vad du tycker dom är värda om du är inrtesserad... | |
| Sorry!! Jag missuppfattde din fråga... Det är lite tidigt för min del :)) | |
|
Länk Det är mitt förslag. :-) /Kim |
|
| Annars har ju schnitzer jäkligt snygga! Och de är ju inte allt för vanliga:) | |
|
fy fan vad snygga speglar, vill ha dom på min e34 just nu har jag m5:ans M-speglar.. MVH Andreas |
|
Ollis |
M3 speglarna med blinkers skulle sitta jävligt snyggt på min bil, såg konstigt ut på röda speglar men min bil är silvermetallic så dom kommer nog knappt att synas! Men strax över 300 dollars, vad kommer inte dom att ha kostat innan dom är hemma i Jämtland?? |
|
Vi får väl gå ihop några stycken och sambeställa dom De är såå snygga!! ***///Mörk*** |
|
| Huuuh, tyckte speglarna med blinkers var ett av de fulaste påfund jag någonsin sett! Ser ju riktigt förjävligt ut. | |
|
Kolla in kromade racing speglar på www.danmobility.se Vad tycker ni?? At 300km/h, you have no friends! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.