|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada Har läst mig till en hel del matnyttigt avs import. Vågar man verkligen är den stora frågan ? Har hittat ett objekt som motsvarar mina kriterier. De svensksålda jag hittils tittat på har så dåligt med utrustning så då faller det sig naturligt att kolla på de importerade. Vad är egentligen reglerna vid förmedling ? Säg t ex att jag väljer att köpa en importerad bil hos en förmedlare, svenska motorkompaniet i detta fall. Vad har jag för rättigheter gentemot firman resp ägaren ? Är det ngn som har ngra erfarenheter avseende Svenska motorkompaniet i Huddinge ? Bilen ifråga ser ut att ha importerats av en kille med hemadress Höllviken, dvs GJ imports tidigare hemvist, borde man dra ngra slutsatser av detta ? Ngn som har koll på namnen på de som jobbade/ägde firman ? Bilen sägs endast ha gått 5000 mil, borde inte detta vara såpass lite att en ev. mätarskruvning skulle upptäckas rel. enkelt ? Om jag tar chassinumret + servicebok och kollar med BMW, borde inte detta räcka tillsammans med slutligt M-test om positivt resultat ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.