|
|
|
|---|---|
hogbergs |
Jämför dessa två Länk Länk ganska sjukt egentligen |
| Sjukt var rätta ordet! | |
|
Det är tur att vi kan få välja själva och jag ser inget sjukt med det. Vilket pris dessa bilar betingar när affären är uppgjord kan man aldrig utläsa av en annons... /Anton |
|
| man ska inte glömma att en sjua kostar mycket mer i drift försäkring m.m | |
|
Blickfångare, tacka f-n för det om man förväntar sig att Kermit ska stiga ur bilen. Att exklusiva bilar tappar mycket i värde och att man får femtioelva gånger mer för pengarna om man väljer BMWn är ju fakta. |
|
|
Vilken skillnad, helt otroligt! Sedan är frågan om någon verkligen ger så mycket för den äckliga golfen, men det är klart att det alltid finns en liten finnig skitunge i något råtthål som ska synas... 740:n klär verkligen i Calypsorött, den vackraste BMW:n hittils enl. mig ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
Vilken skulle jag välja? Hmm...tricky ...NOT! En knallgrön folkvagn för 60 tusen! Men de extraljusen kunde jag behöva på min King Cab. E38 är väldigt snygg, så är det bara. Hade jag bara haft ett dubbelgarage... "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Även för mig hade svaret varit enkelt, BMW är grymt mycket finare. Men det känns itne riktigt som att de vänder sig till samma sorts publik. Är man 18 år och vill ha en bil som sticker ut, på ett obscent sätt, så är nog golfen det enda alternativt. Men som tidigare inlägg säger, bara för att annonsen är på lite över 60000 säger det ingenting om försäljningspriset. |
|
|
Ja det är sanslöst! Men efterfrågan styr ju... Möjligt att E38 kostar mer i drift. Försäkringen skiljer nog inte så mycket bilarna emellan. En VR6 borde klassas som en riktig högriskbil! |
|
|
Med den huven ser ju Golfen ut som en skrotbil. Typ risig volvo 240 styling a la "Utbytt huv som ej e lackad i samma färg" Men alltså kostar e38 verkligen så där lite? Kan man få en "problemfri" bil för den summan? Trodde de kostade typ 80-100 för de billiga exen. |
|
|
är det bara jag som skulle ta Golfen utan att tveka ;) samtidigt går det ju inte att jämnföra dessa bilar...ligger ju helt olika på marknaden...BMW är säkert inte lika lätt såld som en Golf...med tanke på vad dem kostar att äga mm... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
men men? är en Vr6 verkligen SÅÅÅ j-a mycket billigare att äga då? den drar väl något mindre, men minns jag rätt så var inte mina f.d. GSi -16v billiga att försäkra och knappast är en vr6 billigare att försäkra än en GSi. Skatten är ju något högre på bmw:n, men när man kommer till reservdelar vetifan, det mesta är väl special på en vr6 så glöm biltema t.ex. ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
Vad är det som är sjukt? Att folk vill ha en grön bil med svart motorhuv? Eller att göra en jämförelse med en skabbig och förhållandevis dyr folka med en billig fräsch bmw? Går ju naturligtvis att vända på det. Vilken hade man valt av dessa? Sedan skall det tillläggas att utannonserat pris inte är hela sanningen om vad bilarna är värda. Länk Länk |
|
| Vilket fruktansvärt onödigt inlägg. Säger inte någonting alls förutom det faktum att E38 är dyr i drift vilket drar ner värdet, samt att folk tror man kan få tillbaka alla pengarna man lagt på skabbig styling på en Golf 3. | |
|
Haha, en sunkig golf med bytt motor, 60 kkr var väl att ta i.... Jag tror priset på bmwn är nog för högt det åxå, jag tror det måste neråt 60 innan den blir såld....e38 är verkligen ingen lättsåld bil... tråkigt för säljaren guld för köparen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.