|
|
|
|---|---|
|
Startar en ny tråd på detta. Är det nån som har en bruksanvisnig til Webaston som jag prövar att få igång på min X5a Diesel? Har monterat och bytt delar för 10.000 NOK nu, s¨jag börjar bli lite småless när den bara går i några minuter.. På förhand tack! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Ring 031-64 88 00 till KG Knutsson, de kan faxa/maila en enkel bruksanvisning kostnadsfritt. 328án: Länk |
|
|
Constrictor; Man tackar! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Har det löst sig med värmaren? M.V.H. |
|
|
Hejsan.. Nope! Inte än. Helt otroligt. Lagt ner så mycke pengar i den där nu att jag liksom tappat suget lite:-) Det är en i Norge som har liknande problem, så jag sitter liksom och hoppas att han hittar felet nu, så att jag kommer lite vidare. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
LÅter underligt! Vad är det som händer? Händelseförloppet? M.V.H. |
|
|
JAg har lite nya uppgifter förvisso i 3:e hand. Fr o m 2002års modell(osäker på vilken produktionsmånad) skall det inte gå att uppgradera dieselvärmarna till att bli kupevärmare också. Dom har tydligen gjort om något i styrningen med ventilationen eller så. Hosse ring +46-8 800449. De är serviceställe för webasto om några kan så är det dom... Lycka till Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.