|
|
|
|---|---|
| Länk snygg m5..hoppas man gör nåt liknande | |
| Den var riktigt fet! | |
| Snyggt! | |
|
Sluta retas...jag har ju inte råd! (Annat än med Photoshop, då) :-) |
|
| men visst skulle det vara den perfekta bilen...ca 100kg lättare än dagens m5:a plus ca 50hk skulle inte vara helt fel..det finns nog inte så många bilar som skulle hänga med då | |
|
Jag personligen skulle inte vara så facinerad av en M5 csl. M5:an ska vara en lyxig bil med all lull lull som finns å få tag på.. Det jag menar e att jag inte skulle vilja ha en m5 utan allt "skit" på.. :) Och även om man bantade den 100kg så skulle den fortfarande vara för tung för att vara värdig namnet csl.. Mvh Jojje |
|
|
Enligt BMW så kommer ingen M5 CSL, dock ska M3 Coupé/M4 CSL och M6 CSL finnas ute i handeln innan 2007. Allt enligt en intervju med en av BMW:s chefer i ett tidigare nr av svenska am&s. En M6 CSL med ca 550 hk skulle man ju knappast kräkas över så att säga... :) MVH |
|
| men o andra sidan får dem inte släppa för många csl...csl ska ju vara något alldelles speciellt och om man då har csl av vare m-modell kommer den inte vara speciell längre | |
| Riktigt ball! | |
| vet ni om m5 tpuring kommer komma...den lär ju också bli nåt alldelles speciellt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.