AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
931

Pris på hellackering?

ne
165
nedde
320i -06
Undrar vad det skulle kosta på att lämna in bilen för en omlackering, den har blivit matt i färgen och det som gör mig nyfike nu är hur mycket det skulle kosta att lämna in den och måla om till svart? Någon? =)
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag gav 15000:- för en hellack på min E39:a i våras, men då plockade jag bort lister och emblem själv.

BMW CS #5206
ne
165
nedde
320i -06
Okej, har läst lite i forumet men jag förstår ju mig nada på när det gäller lackering o.s.v. Om jag nu skulle vilja så att säga bara bättra på lacken så att den får tillbaka glansen igen och få bort den matta färgen? Vad gäller då?
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Lämna in den på rekond
pe
554
perf
320xd e91 -09
Gör det själv istället. Billigare och ganska roligt faktiskt.
Själv kör jag med Soax produkter, funkar kanon, bilen blir som ny. Införskaffa även en polermaskin som har oscilerande dyna.
Flytande rubbing, Cleaner och flytande hårdvax.
Lycka till.
ne
165
nedde
320i -06
Ska höra mig för här hemma lite också så får jag se vad som händer. =) Inte lätt att vara ny i bilbrancshen märker jag. Massa dret som ska göras med bilen hit å dit, sen så är man en fattiglapp dessutom :D
Mi
70
MickeBoy
328 ///M Coupé -96
Hejsan!

Såg att du bodde i Karlstad. Jag har en polare där som polerar bilar. Om du är intresserad kan jag höra om han kan hjälpa dig?

Maila mig i så fall på mickeboy@hotmail.com

/ Micke
Perf : du mena sonax va :)

nedde: använd helst vaxer o liknande utan silikon, det är ett h*****e sen om bilen ska lackeras enligt lackerarna, men det finns ju andra bra produkter som autosmart tror den är utan silikon.

/ KEN
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.