|
|
|
|---|---|
|
Köpte mig en 518i -83 som jag tänkt sladda lite emd i vinter idag. Det är elstolar, elhissar lite sånt i den. Men passagerar stolens elstol funkar inte som den ska..Ryggstödet går att fälla bakåt...men det går fan inte å få upp det igen... Är det nått vanligt fel??? Finns det nå enkelt knep å fixa dwt på...Inte kollat konakten änt..kan ju bara ha lossnat...men annars??? ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing | |
| En 518i -83 med elstolar fram och back??!! Nånting är fel!! | |
|
Nånting är inte fel....Den är utrustad från fabrik... Elhissar, el justering på stolarna, M-paket (sänkning, spoilers) Och det är inte fram och bak...Det är fram....hmm.... Och ryggen går att fälla ner men den går inte att få upp igen... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
Måste va världens ENDA 518i E28 med elstolar:-)....Säkerligen eftermonterat från en annan bil...I vart fall,jag tror inte det är så enklet som att en kontakt-lossnat för då hade det nog inte gått o luta stödet bakåt...Tror mer på en "avskavd" sladd eller nått liknande.Det är ju förmodligen samma elmotor som lutar stödet bakåt som framåt,man kör bara motorn åt olika håll genom o vända på polariteten så att säg.... |
|
|
Jo det är möjligt....Att det är så...eftermonterat...Det är även samma baksäte som i 528an jag har...Det med "skålningen"...men men...Skit samma..det sitter där iallfall å efter vintersn ska hela inredningen in i 528an (en av dom).... Jag får ta å kolla upp det där... ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.