|
|
|
|---|---|
| När jag var på väg till jobbet igår mötte jag två maskerade 1 serie med 3 eller 4 st x3or som följe. kanske va några fler bmw med oxå. var mkt trafik så jag han inte riktigt med. hann tyvärr inte heller se om de va tyskreggade. de var på väg uppåt i landet å jag mötte dem på e20 mellan örebro och laxå. synd att jag var på väg till jobbet annars hade jag vänt å försökt få en närmare titt.. vad tror ni de kan ha varit jag sett? en M modell på 1 serien? antar att de va på väg upp till arjeplog för å testa bilarna lite. | |
| kan mycket väl vara m-versionene som är på väg upp och ska testas | |
Helga |
De måste väl komma med 2.5 eller 3.0 eller båda. Förresten finns inte 2.2 kvar? //Helga |
|
Det är känt sedan tidigare att BMW hav varumärkesskyddat beteckningarna 125i och 130i så det tyder på att 1-serien kommer med de nya sexorna på 2,5l/218hk och 3,0l/258hk. Men om det kommer någon 2,2-literssexa får vara osagt. En ny sexa på 2,2l/190 hk kommer senare som mellanmodell i bl a nya 3-serien (322i el. 323i) för att fylla det stora glappet mellan 320i och 325i, om den motorn även kommer att erbjudas i 1-serien har jag inte hört något om. Men jag har svårt att förstå varför de sexcylindriga 1-seriebilarna skulle vara maskerade. Utseendemässigt kan det ju inte skilja mycket, om det inte är frågan om M1:an. (Som enligt rykten förmodligen får nuv. M3-sexan på 3,3l, och över 300 hk) MVH |
|
Njuren |
Jobbat litta i trelleborg på sistone breve tysklands-färjorna,där har ja sett en massa maskerade bilar rulla ut! På väg till lappland? BMW - i nöd och lust? |
|
Jag tror nog 6:orna skulle kunna vara maskerade, dessa lär inte ha samma front? bakdel? (2 pipigt?) // Pantzare |
|
|
Varför inte X1? Även jag misstänker dock att det rör sig om sexor eller möjligen en M-variant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.