|
|
|
|---|---|
|
det står nått konstigt på tyska i displayen.. tror att det betyder spolar vätska.. den tog slut och jag fyllde på men nu vill det inte funka och det strå bara den där texten i displayen.. kan det ha fryst eller nått i slangarna när det vart helt tomt å täppt till?? sen undrar jag hur jag ställer inte datum och tid på färd datorn. allt e ju på tyska finns det nån beskrivning på nätet om färd datorn vad allt betyder å så.. finns ju säkert massa roliga funktioner som jag inte har nån aning om finns där.. | |
|
Här ser du hur du kan byta till engelska ---> Länk Mer info om stora färddatorn finner du på min sida nedan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
PERFECT!!! man tackar =D |
|
| Lampan som finns in min färdator lyser jätte svagt.. är den lätt å byta?? | |
|
Det sitter tre lampor i den, ut med stereon först så ser du en liten spak i hålet intill OBC:n. Kommer inte ihåg om man trycker in den eller drar ut den men det märker du för datorn hoppar rakt ut. Akta näsan. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Här ser du hur du kan byta till engelska ---> [LÄNK] Mer info om stora färddatorn finner du på min sida nedan. Funkar det där på e38 oxå? |
|
|
Angående hur man tar ut färd-datorn man DRAR UT spaken he he en som vet efter att nästan TRYCKT sönder den i höstas.......... Zalmondorro |
|
|
PÅ E38 gör man det via datorn på BMW. Passa samtidigt på att kolla nycklarna och halvljusautomatik. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.