|
|
|
|---|---|
| Vilken hade Ni valt? | |
|
Valet är allt annat än svårt när det gäller sedan mot sedan M5 på första, andra, tredje plats därefter 540i 6vxl, snackar vi Touring hoppar jag Alpina och går direkt på 540i 6vxl om jag inte byggde mig en egen M5 E39 Touring vill säga vilken hade varit första val om BMW hade varit bussiga nog att bygga den till fler än cheferna på M-Divisionen. Neee jag gillar inte automat om det var någon som inte förstod det;) Mvh Stephan |
|
| Alpina B10 E39 är alldeles för tam och har automat. Så mitt val blir M5 E39 trots dess problem. | |
|
Hade nog valt en M5 E39, trots att Alpinan är väldigt fin! //Schnitzer -M5 E39 register Länk |
|
|
Jag valde Alpinan just för att den har automat:) Hatar att sitta i köer i Stockholm med manuell låda. Mvh Kim |
|
V12 LeMans |
Jag skulle kunna tänka mig att ha bägge i garaget , ;-) . För ombytets skull , skönt med automat ibland och kul med manuellt ibland . |
| En Alpina, tack! | |
|
Alpinan, M5:an är en dussinbil. :) MVH / Jacob |
|
| 4.8s :-) | |
| En Alpina blir det.... Sååå skönt med switchtronic lådan.. | |
|
1 - Alpina 4.8S 2 - E39 M5 3 - Alpina 4.6 /Lazze Länk |
|
| Länk lite kul att läsa | |
|
skulle inte byta bort min alpina mot m5 även några årsmodeller nyare alpina är ingen massproducerad bil direkt ,udda är kul ! :) |
|
|
ABSOLUT ALPINA !!!! 5 helt felfria år med B10 V8. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.