AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
774

Styling till M5 -91?

Visa användare
80
TiazBoy
Bmw 540ia -01
Audi a4 -96
Bmw 520D -11
Tja undrar om det är nån som vet om nått spoiler paket till 5 serien el m5 passar väl båda isåfall..

Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Reiger har ju ett paket.. kolla på realcar.se

Mvh Jojje
Öhhh spoilerpaket till M5 det sitter ju ett på redan från fabrik duger inte det?

Mvh Stephan
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Stephan.

Det kanske inte duger för honom.. har du inget tips så är det bara meningslösa inlägg!

Var bara tvungen att påpeka.. :)

Mvh Jojje
Inte duger är det möjligt? om så är fallet finns Erebuni Länk eller Zeemax Länk finns hos Länk

RIEGER! har flera kit Länk ett kit som tur är borta från marknaden EVO III Länk skärmbreddarna är allt annat än snygga..

Har funnits kit från Hartge Länk och från AC Schnitzer vilket fortfarande går att få i avgjuten form? på Ryskt vis Länk

Kan finnas ännu fler tillverkare men det mest lyckade sitter på från fabrik dock är M-Paket fronten snyggare än M5:ans.......

Mvh Stephan
Har sett åtskilliga olika bmw 5-serie bilar med kjolpaket... Och alltid tyckt att en Lila M5 med silver "läppar" är rå snyggt!
Om jag vore du så skulle jag då nog satsa på en Ny likadan lack om din inte är 100%! + lacka ner alla svarta plastdetaljer om sådana finnes! + klämma på fina fälgar!
Annars... Har du ju stylingkompaniet, Realcar och sen tillverkar Zeemax ett jää*ligt snyggt kjolpaket till 5-serien!
/ M

Shake That Ass
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
SÅ ska det se ut stephan :)

Slim_m: Jag har en daytonaviolett med silver nedkant.. hehe :)

Mvh Jojje
Visa användare
80
TiazBoy
Bmw 540ia -01
Audi a4 -96
Bmw 520D -11
Tja alla tack för inläggen fanns ett snyggt paket på stylingkompaniet.se tänkte köpa det framöver..

Förresten är det nån som vet varför jag inte kan sätta in min nya stereo i den för så fort jag sätter dit antenn sladden slocknar instrument bellysningen????? sätter jag tillbaks den gamla funkar det hmmm lustigt...

Visa användare
80
TiazBoy
Bmw 540ia -01
Audi a4 -96
Bmw 520D -11
Min är ju mockablå skiftar i lila o svart läpparna och kjolarna är orginal grå silver.. bilen är i fint skick så lackar nog inte om den.. sitter alpina fäljar på som jag tänkte sälja om nån är intresserad??

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.