|
|
|
|---|---|
|
Tack "Dandelue" för besöket på Älvsjömässan! Vi vann R30 med god marginal (med all respekt till 2:an) Vi "syns" här på forumet Mvh Widehall & Milla "SM 1:a Rookie30 2004 med 7 raka vinster denna säsong" "All förändring börjar med dig själv" | |
|
För all del! Kul att träffas. GRATTIS! Alltid kul att vinna lite... eller hur? Ni kom alltså hem ok? Körde ni hem i snön?? Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
Ehhh Berätta?! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke- Inget speciellt. Träffade mycket trevliga Widehall och Milla med sin 540 som de tävlade med i ljud. Stod och pratade ett tag och det visade sig att de hade "lagt märke till" min förra 540. Kul :) Varför var inte du uppe min herre? - H U M A N R A G E - |
|
|
tjenis! Micke Ohlsson.... dandelue med polare träffade vi av en slump på älvsjömässan där vi var & tävlade i den stora sasca finalen 2004! Milla som sambon heter är nog en av dom få brudar som vunnit 7 sasca tävlingar på raken denna säsong.....allt handlar om kångsiktig målsättning samt "commitment". Ett ord ljuddomarna använt hela säsongen är "lyssningsglädje" . Det är inte svårt att bli sittande i bilen & svänga plattor så det ryker!!! Vi är mycket nöjda med resultatet fast det finns mycket som kan bli bättre... hahaha.... "All förändring börjar med dig själv" |
|
|
Aha, jag visste väl att det var något lurt. :-) Massor med grattis till vinsterna! Jag hade minsann inte tid med en utflyckt. :-( Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.