|
|
|
|---|---|
|
Hallå alla... Jag beställde delar av Per på ECP (Euro Car Parts) för ca 4 - 5 veckor sen. Efter ca 2 veckor så undrade jag vart mitt paket var så jag ringde honom, då hade han inte skickat det såklart, men han skulle göra det samma dag. Sen veckan efter det så ringer jag honom och frågar igen vart mitt paket är och då var han helt säker på att han hade skickat det men det visade sig att han inte hade gjorde det. men i alla fall.... efter yttligare veckor som gått och samtal med honom för senast en vecka sen så har jag fortfarande inte fått nåt. Och nu så har jag försökt få tag på honom i flera dagar, senast igår ringde jag och försökte nå honom under hela dan ca 15 ggr och likadant idag, och det ända man får som svar är "det går inte att lämna fler meddelanden, brevlådan är full" ??? eller så är det ingen som svarar, har han gått under jorden eller vadå? är det några fler som inte har fått tag på honom på sista tiden??? /Richard | |
| Tjaa...jag mailade om en 318i-motor för ett tag sen...men har inte hört ett knyst...dåligt. | |
markus00 |
Har bara dåliga erfarenheter av ECP. Beställde för ungefär ett år sedan en vindruterorkarmotor och även 2 st kabelsatser till dörrarna. Tog ungefär en vecka då kom paketet men endast med en vindrutetorkarmotor fastän att jag betalat för kabelsatsen. Ringde och Per bad om ursäkt och skulle skicka den direkt. Tog till slut 3 månader innan jag fick kabelsatsen efter att jag ringt säkert 10 gånger. La även ut en köpes annons för några månader sedan som ECP svarade på. Dom skulle skicka varan men har inte sett röken utav den. |
|
Han är här på forumet ibland, kanske han ser detta och själv kan kommentera det hela. det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
jo jag hoppas det. men eftersom ingen svarar på hans företagsnummer och det bara är telefonsvarare på hans två mobiltelefonnummer och dom har båda fulla brevlådor med meddelanden till honom så... de verkar lite skummt... han kanske e sjuk? Men de versta me honom e att man aldrig vet om han ljuger eller inte. han säger att han har skickat något och sen en eller två veckor senare så erkänner han när man tvingas ringa upp honom att han inte hade gjort det då första gången, men Nu skulle han göra de... och så gör han de inte då häller, de e ju bättre att han erkänner att han inte har haft tid eller så, så att man vet. Min åsikt i alla fall... jag har köpt saker av honom flera gånger och det har tagit lång tid varje gång men inte så att det har varit störande. Det är ju bra att hans företag finns. Med BMW delar bara. Men nu e nått fel. Jag hinner ju lägga ner mina projekt innan jag får grejjerna.? /Richard |
|
|
Personalen? Finns väl bara en snubbe där och han jagar tjuvar, så glöm era prylar, åtminstånde tills han fått fast tjuvarna... Länk |
|
|
ja men då borde han ju kunna säga det på telefonsvararen kan man ju tycka? "pga stölder så har vi stängt i ett par dagar" eller nått sånt? så kan man ha förståelse för varför ingen finns där och svarar. eller?? |
|
| Är det han som går under namnet "ppeellee"?? Som jagar tjuvar? | |
|
Ja, det är han. Men han bör ju naturligtvis ta hand om sina kunder för det. det är bara en död fisk som följer strömmen... |
|
|
Jag brukar åka hem till honom och handla delar, men jag bor ju inte så långt ifrån. BMW CS #5206 |
|
| Ja själv väntar jag på en serviceåterställare. Beställde en men den fungerade inte så blev lovad en ny. Och det var i juli! Men ingen ny har kommit än så länge.. | |
| han skulle ringa mig när han fick in en 750 med 4 kolvs oken, jag har sett att han har fått in några stycken sen dess, kanske är fel på min telefon? | |
|
de lär nog inte va fel på "din" telefon. jag köpte 750 4-kolvsok av honom förut, 3000:- fick jag ge då. de va kanske ett halvår sen. Men nu i efterhand så inser man kanske att de va ganska dyrt. De va ju nån här på autopower som sålde samma 750 bromsar för 1000:- bara. och nån annan som sålde m5 bromsar både fram å bak me skivor å allt för 2000:- Då kände man sig kanska blåst... jag fick inte äns me skivor. Men jag fick huvudbromscylindern också, fast den behövde jag inte. *suck |
|
| jag annonserade efter dimljus till e-34, han var snabb att svara och hålla kontakten innan köpet, sista mailet jag fick löd: "beställningen mottagen, leveranstid ca 1 vecka" vi är inne på 3:dje veckan nu och han svarar inte varken på telefon eller mail. lågt! hur jävla lång tid tar det att plocka ur 2 dimljus då? mvh johan | |
|
Hej ! Kan bara meddela att jag varit borta lite drygt en vecka på grund av en knäoperation. Jag finns på telefon nu om ni försöker. Ang de övriga klagomålen kan jag bara be er att ta kontakt med mig om det är nåt ni är missnöjda med. mvh Per Euro Car Parts |
|
|
äntligen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.