|
|
|
|---|---|
andha45 |
samt information om 4-hjulsdriven e60/e61 i slutet av 2005. Se: Länk |
| En e61:a 535D eller 545i med X-drive vore inte helt fel. | |
|
Att det kommer en V5 tror jag när jag ser det. Inte en sekund innan. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Har hort att 4x4 kommer pa E60 E61 redan till sommaren, men det kan ju blivit forsenat. Ursakta att det inte blir nagra svenska tecken, men jag sitter vaaaldigt langt hemifran :) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
E60/61 med fyrkrafs blir nog en fullträff. Hoppas bara att de låter bli att förse den med styltor, dvs höja markfrigången på samma sätt som på 3-seriens x-modeller. Ingen lär ju ändå forcera annat än vägbulor eller potthål med sin 5-serie xDrive. En 545xiA Touring... :PPP MVH |
|
andha45 |
Kalle; Mercedes kommer med en R-klass (M-klass fast mer personbilsmässig) så det är nog inte orimligt. AutoBIld har bra koll! |
|
andha45, Jo, AutoBild har ofta rätt hyfsad koll på de tyska märkena, men man bör ändå tillämpa källkritik när man läser! Jag tror att Mercedes R-klass kommer bli en totalflopp, och hoppas och tror att BMW inte hakar på den löjliga trenden. Jag anser att MB är rejält ute och cyklar med alla sina märkvärdiga modeller. Framtiden får utvisa om jag har rätt. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
andha45 |
Håller med om att Mercedes hittar på väl många nya klasser men det är inte omöljligt att de som nu köper en SUV skulle vilja ha en R-klass el "V5" istället. Man kör ju ändå oftast inte i terrängen. Så jag tror att R-klass kan hålla. Källkritiken har jag i bakhuvudet, skulle jag tycka det var orimligt skulle jag skriva det i länken. Och jag har följt AutoBIlds profetior i tio år, det är rätt sällan de har fel. /Tj |
|
Kan någon i korthet förklara för en dåre som inte förstår tyska.... "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." |
|
|
MB och DC-koncernen lider av samma problem med bristande lönsamhet som både Ford och GM om än inte lika mycket. Tror att MB faller lite i fällan genom att dubblera sitt modellutbud och försöka täcka in alla segment. Varken GM eller Ford har lyckats särskilt bra hittils. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.