|
|
|
|---|---|
|
Hej! Finns den någon här på forumet som har tänkt åka ner till tyskland inom kort (dec-jan)som man kan följa med eller nån som kan hjälpa till att importera en bil från tyskland? Nån som känner sig manad för detta? Min tyska är väldig dålig...kunskaperna försvinner om man inte använder dom Ler* MvH Bmw 4-ever | |
|
Snacka med OleM ;) Länk |
|
|
peter78: Tag kontakt med någon från autopower crew där finns det flera som har lång/god erfarenhet. |
|
|
Hej! jag har också tänkt och åka ner och importera en bil. Hälsningar Ezi |
|
|
Jag kan ingen tyska och har aldrig haft problem med engelskan. |
|
|
Hej! Engelska ska funka bra om det är en hyffsad stor firma. Själv var jag nere utan att kunna ett ord tyska och plockade hem en bil för snart ett år sedan. Tog en dag sen var det bara att åka hem, inga som helst krångel. MVH |
|
|
Ezi då kanske vi an åka ihop! Men hur är din tyska då? Inga fler som har lust att hjälpa till?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Är det någon tysk talande här på forumet som skulle tänka sig hjälpa mig att ringa ang en bmw som jag är intresserad? betalar gärna för samtalet.... MvH Bmw 4-ever |
|
|
bilen finns utanför berlin som jag behöver hjälp med..hör av er! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.