|
|
|
|---|---|
|
hej! jag körde sönder mitt oljetråg fär ett par dagar sedan! nu är det bytt och det vill jag inte göra om igen... :/ därför undrar jag om någon vet vart man kan köpa en hasplåt eller om någon vet någon som kan göra en hasplåt för en överkomlig peng ;) mvh / Joel | |
| Gå in och hör med en Plåtslagare om dom kan fixa till det åt dig. Det är nog inga problem | |
| brukar du köra sönder oljetråg?... det är ju inte speciellt vanligt att man gör det. har alltid kört original utan extra skydd och har aldrig lyckats köra sönder ett oljetråg. annars är väl Mathias-Nilssons förslag det bästa och billigaste... | |
|
Mathias-Nilssons? vart när hur? ;) jo men min är sänkt 60/40 och mina fram fjädrar säckade ihop.. fick under en tändsticksask under tråget... men jag fattar inte hur man kan bygga en bil så oljetråget är lägsta punkten.. även om bilen är hög orginal så borde ju inte oljetråget vara lägsta punkten.... |
|
| Milhouse----------- va menar du med "vart när hur" | |
|
hehe ursäkta om jag uttryckte mig lite dumt. vem/vilka är det och vart hittar jag dom? mvh |
|
|
någonstans finns det väl någon plåtslagar firma där du bor. kolla i telefonkatalogern på plåtslagare! |
|
|
klockan är för mycket haha. jag läste igenom ditt svar snabbt och lyckades på något sätt få det till att du rekomenderade en firma eller liknande vid namn "Mathias-Nilssons". men nu när jag läser igen förstår jag lite bättre ;) så nu håller jag med om att Mathias-Nilssons förslag var bra ;) nog dags för sängen för min del nu! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.