|
|
|
|---|---|
|
Se länk: Länk | |
|
det låter ju som en festlig grej...men som det även står i artikeln så är det ju bara äldre bilar det gäller...nya bilar är ju meningslöst att försöka ta om man då inte har nyckeln till den förstås... annars var det ju ett schyst pris...du får ju ett godkänt larm för ca 2000:- så...men sen om det blir verklighet det återstår väl att se misstänker jag... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Ja det var väl på tiden. Hoppas det funkar och att det är bra kvalité om man nu kan få det för 1000 kr. Kanske blir "lägg till 2000 till så funkar det mycket bättre". Om man bekostar den själv så kanske man kan slippa självrisken vid stöld i alla fall. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
vill du slippa självrisken så är det bara att installera ett godkänt larm (ex Cobra) och sätta dit en godkänd rattkrycka.. Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Jo men 1000 spänn e ju billigt om det skulle funka så... Larm för 5000 kostar man kankse inte på en bil för 10000... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.