AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.208

Vilken stereo till E34 med MP3, svart front, röd belysning?

Vilken stereo ska jag välja? Vill ha "BMW"-stuk, med svart front, BMW-röd belysning och att den tar MP3. Nån som har ett bra förslag?
Kör med en gammal CD-spelare från sent 90-tal för att den har samma färg och typsnitt på displayen som OBC!
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
När jag körde E34 använde jag Sony. Det såg min skäl ut som om det vore original. Kolla hur deras passar idag.

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Becker Monza ska du ha.

Uppfyller alla dina krav.

/Per
Mberg
Jag köpte en JVC som kan spela mp3/mwa. Mycket bra och snygg till BMW, den lyser rött och blått. Länk kolla länken.
Mberg
sök på JVC
KD-G401.
Länk

Den har jag, fast den i silver. Mkt schyst med den röda färgen man kan välja :)
Men grattis Brl! Du kan ju kolla själv, den heter Sony CDX-F5500.
Jag kör med en Pioneer DEH-P3630MP.
Svart front, röd bakgrundsbelysning, klarar CD-R/RW/MP3. Trevlig. Bör också ha gått ner en del i pris sen jag köpte min...

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Visa användare
69
Freddanson
523iA -99
Eller Kenwood KDC-W4527G? Länk

Freddan
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
en clarion passar utmärkt tex en dxz748rmp tar mp3/wma, har cd växlarstyrning, tv styrning, dvd/vcr styrning, klar för multi ratt styrning plus en massa annat kul.
du kan välja samma färg som bmw har och utöver den kan du välja mellan 728 andra färger. kostar ca 5000kr men mds tror jag har en kampanj för 3995kr om jag inte mins fel. har själv en sådan och otroligt nöjd kan fixa bile på hur den ser ut i bilen om du vill ha.

Joakim E
Visa användare
279
norda
540iA -93
kolla upp pioneers sortiment!!

//norda
Mberg
-> C.Douglas.
Jag har också den silverfärgade med rött sken, visst är den snygg!!
Jag har en JVC KD-LH3101 (2500:- för 7 mån. sen) som kör MP3/WMA, flipfront, 3xRCA och 12 olika färger. Inget att klaga på.
Ska finnas en nya version av denna med motor till fronten och lite sådant...
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag tycker min Kenwood 7027 passar fint, men ett problem är att luckan som fälls ner skymmer värmereglagen till förarplatsen (inga probs om man har acc)

//Mvh Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.