|
|
|
|---|---|
|
Det sitter mycket större skärmblinkers på min E36 sedan än vad det ska vara, jag tänkte köpa vita men när jag skulle montera dessa så visade det sig att de som satt där var mkt större och likaså hålen där de ska sitta.. Nån som har nån ide varifrån dessa blinkers igentligen hör hemma på för bil?? De är alltså dubellt så stora och har bara en kant på sidan om glaset till skillnad från två lika stora på varje sida... ?? | |
|
Det är inte så att det är en importbil från tyskland? Där behöver man inte ha skärmblinkers, inte 1995 ialla fall. Troligen tidigare ägare som satt dit den på eget bevåg. /Johan |
|
|
De är olika blinkers på E36 före och Efter "facelift" Den senare varianten är mycket mindre. Före facelift: Länk Efter facelift: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Från 1995 (?) monterades sidoblinkers även i Tyskland. Som wendtan skriver, blinkersen har krympt med åren på E36. Det finns även en ännu större variant, som sitter på E28, E30 m fl. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
BMWseven...jag vet vilken du menar. Jag hade också sådana megastora blinkers på min 318i. Jag bytte ut dem till dem mindre vita. Var tvungen och borra ett nytt hål för skruven också. Det gamla hålet finns fortfarande kvar...kanske fylla det med spacket och lite originalfärg? Det syns knappt MVH |
|
| ok tack allihopa.. men jag har nu fått reda på att den förra ägaren har modifierat skärmen och klämt dit E30 stora blinkers, så nu är ju fäst hålet så stort att jag måste hitta ett par vita E30 blinkers istället... Nån som vet nått bra inköpsställe? | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.