|
|
|
|---|---|
marre86 |
Hej hej! har 4st alufälgar står 7jx15 112 eller 7jx15 h2 lite svårt att se vad de står dom är 15 tums 5bultars jag undrar om dom passar en bmw 525-93 touring står även på fälgarna fk d 247 Tacksam för svar vad de kan va för fälgar fick med dom när jag köpte en bmw 740-93 han sa att dom passade den men jag har aldrig provat sålde bilen innan snön kom. Mvh |
| Om det står 112 och det är fembults så misstänker jag att det är 5x112-delning, vilket inte passar på E34 där man kör med 5x120. | |
|
7Jx15H2 brukar det stå på fälgarna, så det kan nog stämma. Står det inget mer på dem, har du kollat baksidan? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
marre86 |
ska springa ner i källaren å kolla om de står nåt på baksidan. Mvh |
marre86 |
Hej hej igen"! står på baksidan av fälgen 114.365 120L e1-10 kan de vara mercedes fälgar? |
marre86 |
ingen? |
|
Du kanske kan känna igen dem här Länk eller Länk , om det originalfälgar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
marre86 |
Hej igen! Tack för tipset. återkommer när jag vet va de är för fälgar. |
marre86 |
Har varit nere på däckfirman här, han sa att de var gammla bmw fälgar typ bmw 528 -e28,an men passar dom då till 525-93 touring? Mvh |
marre86 |
Hej hej! provade nyss på en 525-93 dom passade. Mvh |
| 7jx15 betyder väll bredden och storleken alltså 15tum och 7tum breda | |
|
Vad jag minns så har E28 aldrig haft 7x15, så de kommer nog från någon annan BMW. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej på er! Alla fälgar passar mellan modellerna nedan (om bromsarna fram/bak inte är för stora): E3, E9, E12, E28, E24, E31, E32, E34, ! Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.