|
|
|
|---|---|
|
Hittade dessa på ebay. Tänkte baar tipsa om det är nån som vill ha en uppsättning billiga kolvar för att bygga s38-turbo.. Länk Mvh Hebbe | |
|
Jepp, dom är mina nu! "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
Får gratulera då....=) Går att göra ruskigt bra affärer på ebayy om man har tur... Får man fråga vad priset slutade op med frakten och allt?? Mvh Hebbe |
|
|
blev lite orolig att jag inte skulle få dom då jag hittade dom innan du skrev här...... em men jag var snabbast ändå :) Slutpriset tja ett kap blev det ju..... 550 dollars hemma vid dörren, helt ok med en dollar kurs på 7 spänn :) |
|
|
Hmm undrar bara, det står ju att vinnande budet är på 600dollar!! eller har jag sett fel???? |
|
| Stämmer att 600dollar var den första överbjudningsnivån..... alltså om någon skulle vinna kolvarna från mig var den personen tvungen att buda över 600dollar..... men eftersom ingen gjorde det så blev det billigare | |
|
Vad ska du ha kolvarna i?? En M5 maskin?? Hmm, var det inte lite speciell kombination de där kolvarna? //Jesper |
|
| I do not undestand Swedish very well but currently I am building and S38B38 engine and have info about low cr forget pistons 95mm price from USA 550-600$ with pins and rings for Wiseco and Ross 6 unit , I only need to send them sample piston to make me but that is not a problem I think in 6 weeks they will be ready | |
|
Japp i en M5 maskin, hoppas det passar hann inte räkna så mycket på det.... spontaninköp du vet ;) Konstig kombo, vad tänkte du på då? S38B38 vev med 144mm stakar eller? |
|
|
Killerbee: Do you think that it would be possible for your dealer to make pistons for the m3 engine s50b30. Could you provide a mail-adress or something from your dealer if that colud be possible.. Best regards |
|
|
Yes of course it will be my pleasure to help Now for custom made wisecos price will be 479$ + 99$ for pins and ring at ... tech@flatlanderracing.com For Ross racing pistons 579$ for pistons , ring and pins and if you want to upgrade the pins with more stronger ones the price will be 678$ CETech@campbellenterprises.com I thing Ross are better but please tell me your opinion |
|
|
Ok.. I am very intrested in Ross racing pistons with the stronger pins. What i want is pistons that ar suitable for supercharging with a compression-ratio of 8.5.x or something like that. Do you have good contacts with these dealers? Do you have a mail-adress?I think it would be good to arrange this via email instead of the forum. Mine is: Lennart_g@swipnet.se Best regards //Hebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.