AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.722

Vad ska ni göra på era ögonstenar i vinter?

Sida 3 av 3
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
mbri... ett företag i arlöv ska vara duktiga på det... bor du i närheten av malmö? ;) jag ska lämna in min nån gång i vinter... sägs bli skitsnyggt... inte splitter nytt men väldigt mycket bättre...

----
Min Bimmer: Länk
mb
270
mbri
435i Cab -15
Land ROver LR2 -12
Jag bor ju en bra bit från malö dessvärre...

Skulle behöva en i närhet av Gnesta som t.ex stockholm, södertälje eller nyköping.

/Mikael
gr
407
grizzli
Skoda Fabia 1,2 TSI 105 DSG7 - 11
Sätta på vita blinkers bak, och en REJÄL tvättning och vaxning.

MVH//Anton

BMW - Die Deutsche Kraftwagen
Det blir M-sport 2 front, orginalfronten blev modifierad av ett rådjur förra månaden. ska passa på att lacka sidokjolarna samtidigt som de lackar fronten (mycket stenskott) samt montera stänkskydd.

/Tony
mk
19
mk
323Ci -00
Tja!!

Jag ska köpa några julklappar till min älskling. Ska montera på nya M3 speglar och göra mina xenonlampor lite hetare genom att sätta i angel eyes.
Har även funderat på ett sportsystem....men det får nog bli framåt våren. Vi får se!

//Matti K
kom på en sak till...
har funderat på att uppgradera till xenonljus har kollat på Kaixen Länk är det någon som har erfarenhet om dom eller vet ni om något annat märke/återförsäljare av xenon som ni kan rekomendera

/Tony
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
jag ska se ifall jag får råd med en helt ny lack på....min är helt spräcklig i lacken så....laga lite rost här och där...sen får det nog bli en ventil justrering till....jag gjorde en för 6månader sen...men jag är nyfiken och kolla hur mycket som har ändrat sig sen dess...

///325///
xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
Nu i veckan ska den till GDS hall för tvättning, utvändigt som invändigt samt motortvätt. Sen hem och ställa av den för vintervila.

Då åker inredningen ut för en svart M3 skinn inredning som ligger och väntar, när det är klart åker den upp på pallbokar och sliter av broms oken som ska lackas gula och dom gamla bromsskivorna ska göra plats åt ett brembo kit från USA, slitzade o borrade med stålomspunna slangar m.m. Sommarfälgarna (18" targa) ska in på reparation samt blästring och sen raka vägen till lacken för lackning (svart). Blir och beställa nya däck, sp9000 235/40 som skall på efter detta. Framlyktorna ska bytas ut mot projektorljus (angeleys, svart bakgrund) med inbyggda blinkers.
Skall även dra om kablarna till sterion innan den åker in.

Närmare sommaren ska alla oljor, tändstift, vätskor bytas. Ny sotningsats på detta också.

Sen får vi se vad ekonomin tillåter!

mb
270
mbri
435i Cab -15
Land ROver LR2 -12
xarg: Jag ska göra det samma i helgen. Nu ska den upp på pallbockar och sedan ska jag måla broms oken. Jag tänkte måla dem röda. Vad fick du ge för brembo kittet från USA?

/Mikael
Visa användare
9
HWH523
325i Coupe -95 Limited Edition
Tänkte slänga på den dubbla GT vingen och kanske om jag får råd köpa xenon angeleyes.

BMW 4ever !
Nya lysen runt om är just monterade.

xa
279
xarg
320D X-drive Touring -10
mbri: hehe, nästan gratis... 240$
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.