|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
janne2: Gillar din m5 skarpt! Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Ingen som vill sälja sin m535 ?? Billy B-10 Länk |
|
|
billy: Det finns ett par på börsen om du inte sett dem? Denna är kanske inte så orginal men iaf. Länk Den här verkar också ganska intressant! Snygga fälgar...! Länk Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
He he , den blå känner jag till........ Billy B-10 Länk |
|
|
billy: Finns det några fler bilder på den? Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
vilken ?? Billy B-10 Länk |
|
|
Den blåa 535:an Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
Precis samma färg som på min M535!!! Den blåa menar jag :) Måste fixa en digitalkamera så att man kan få upp bilen på siten. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
Gold |
Själv så inhandlar jag mig min första m535 idag, längtar!. Kul att få se bilder på era e28or. |
|
Länk Lägger ut polarens Snövit! En 87:a Med 12 000 Mil på mätaren! Svensksåld, 3 ägare, stora M paketet, Beilsteins chassie, och 17" Azev fälgar! En E 28:a i när nyskick!! Länk |
|
|
Här kommer några bilder på min E28, dock bara en 518is men den är rätt ok för att åka från A till B tycker jag. Bilderna är från förra hösten men den ser likadan ut nu. Länk Länk Länk /Martin Länk |
|
|
Min hittas på länken nedanför rodge dodge Länk |
|
|
här har ni min, ska fixa bättre bilder till våren med nya fälgarna o så... Länk -Edet Racing- |
|
|
Min förra Länk |
|
| lätt en av de snygaste bilarna som bmw har byggt....janne bilderna på din bil e tagna vid varvet på djurgårn eller? vilket fall som helst fin bil.....har tyvär inte fått up mina bilder än*suck* | |
|
kärlek till en E28 går inte att jämföra med ett fruntimmer!! ska fixa lite bilder på min snart.. |
|
|
Ja, dom är fina. Jag är numer stolt ägare till den Achat- gröna som var i anonsen som nämndes tidigare i denna tråden. Bilder kommer när jag hunnit fixa lite smågrejer... Länk Mvh Tjäder |
|
|
Tackar för kommentarerna:) Nicolas, Japp, det är varvet på djurgården. Ganska kul att titta när det ligger båtar där, tycker jag:) |
|
|
Boooze: Jättefin bil! Jag kan inte sluta att tänka på den röda E28:an som hade Alpina märke på bagageluckan. Den burnade en hel del på några video som jag såg för ett tag sedan. Undra om det var en riktig Alpina? //Schnitzer |
|
Christer Lundman |
Hej, Måste bara instämma, e28orna i allmenhet och M535orna i synnerhet är bland de finare bilarna som BMW producerat. Här finns min bil, som synes är den inte helt klar ännu. Men nu till denna sommaren så ska den rulla. Ska bli underbart, visste inte att man kunde få M535-abstinens... Mvh Christer Länk Som vet vad Freude am fahren innebär |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.