|
|
|
|---|---|
|
E30:in : Länk E36:an : Länk kom med kommentarer på själva fotografierna och bilen som helhet. ///Det man inte får, Det tar man! | |
|
Själv är jag mest nöjd med bilderna där min flicka är med :) Visst? ///Det man inte får, Det tar man! |
|
|
Jodå, bilderna är helt ok men jag vet inte vad som hänt med texten om bilarna?! Jag ser bara ett par ord på varje. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
första bilden på E36:an va klkart snyggast, lite synd att du fick med reflexen på rutan, annars va det en skitsnygg bild mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Badbeemerboy: Den bilen köpte du av Daniel A i Markaryd va? Första bilden är tagen vid slipservice i just M-ryd, där bilen oxå blev lackkonserverad. Har jag fel? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Fin puts på E36an, även om modifikationerna inte alls överensstämmer med min smak. När det gäller E30n så försök att få med fler av bilens sidor på fotot, så får man ett bättre helhetsintryck av den. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Bakgrunden är i rörigaste laget och gör att blicken irrar omkring. fönstret till vänster om tjejen är också lite störande. Ta ut bilen och leta ett fint ställe och leta efter en fin bakgrund så skall du se att bilderna blir mycket bättre. Var inte rädd för att prova olika vinklar. Det finns en fin artikel här på Autopower om att fota sin bil med många fina råd..läs den Lycka till mvh Göran Min bil Länk |
|
|
Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
just den jag tänkte på Annas fotoskola /Göran Min bil Länk |
|
|
tjena! din tjej gillar e30:in bäst va ? såg gladast ut där =) förresten hur får du tjejen att polera bilen och se glad ut samtidigt ? har inte jag lyckats med nån gång =)) mvh /// Rille BMW.... We brake for nobody... |
|
| e36'an..Wooooooow! Måste säga att ja är impad! Ruskigt snygg och stilren bil. Skulle gärna vilja se helbild av e30'n, eftersom ja älskar e30 =).. Mkt fina bilder enligt mig. | |
|
jimmyboy: du har inte fel, den bilden fall jag för pladask för när jag såg den på annons. dom andra har jag själv tagit. Länk Länk |
|
|
Tjejen köptes på annat håll :) Länk Länk |
|
SpineKracker |
Stripningen i framrutan på e30 va inte riktigt "my coup of tea" men annars fin puts på den! Ett tips från en "branschman" hehe.. är att inte använda scripter i så långa texter.. och aldrig i versalen.. annars fina bilar! E30, för att man vill. |
SpineKracker |
VERSALER menade jag.. E30, för att man vill. |
|
Gillade E30in! // Pantzare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.