|
|
|
|---|---|
|
Har en 318i e36:a Svensksåld Mörkblå metallic (den där lite lila, enligt mig snygga typiska bmw-färgen) 22300 mil 2000 mil kvar till nästa kamremsbyte Hel och ren inuti Jättefina vinterdäck på bmw org. alu (som ser tu som plåt) Fina sommardäck på 15" femekrade Dragkrok Taklucka Ny cd-stereo med mp3 avspelning Annat frontsystem i bilen (högtalare) Några små mindre snygga rostbubblor (absolut inte ens i närheten av ngt annat än lite ytrost) i några hjulhus. Hel och prydlig bil i övrigt värde ungefär? /Martin ps. ni som ber om värderingar och sen "inte vill ha dem", varför be över huvudtaget? | |
| Skulle tippa på stax under 30.000:- | |
|
skulle helst vilja byta mot en e34:a. Har några på gång. Vilken kan jag förvänta mig få tag i för samma peng? Någon här som e sugen kanske? /Martin |
|
| Kolla den här länken Länk. Priset på 316/318 är ganska lika. Du kan nog få ca 30.000:- för din bil, om den är fin. | |
|
skulle ärligt gissa på ett slutpris runt 25" utan stereon. Så det stämme rnog ganska bra. Den är fin, men rostbubblorna drar ner ordentligt ju... /Martin |
|
|
Jag gissar mellan 20-25'. //Marin |
|
|
Jag håller med Jojje, strax under 30 känns rimligt. Vilken äldre E36 23kmilare med original lack är helt rostfri? mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.