|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| "du har ju klima, varför taklucka" säger många, men de esätter definitvt inte varann utan kompletterar. Varma dagar på långresa överlever man knappt utan ac:n. En sommarkväll och man glider genom stan eller på någon kurvig landsväg känns det fatting utan "hål i taket". | |
|
Vet inte hur ni tänker när ni skriver att man inte behöver taklucka? På BMW finns det väl bara glaslucka och det är stor skillnad på ljus i kupén med eller utan lucka. Jag skulle inte köpa bil utan glaslucka |
|
andha45 |
Jag tror inte någon i tråden sagt att taklucka är onödigt... eller? |
| Nej, men har även diskuterat bilvalet i bekantskapskretsen, då denna åsikt angående takluckor framkommit, främst hos icke troende i religionen BMW... | |
andha45 |
Det kan vara riktigt retligt med sådana som avfärdar taklucka som något helt onödigt "jag har ju klima" samtidigt som de själva köper massa dyra grejer till bilen med hänvisning till att "det har man ju nytta av". Jag tycker faktiskt det är ganska få saker man har mer "nytta" av en takluckan. Jfr. aktiv styrning, sportchassi, elhissar bak, dimljus, träpaneler... |
|
Ska hämta min 530ia på fredag. Har både glaslucka och utökadklimat. varför spara in på Profesional navi? Mysticblå. Superläckert med en vit men skulle aldriga våga köpa det! |
|
| Att välja apinvitt kräver sin man :)) | |
andha45 |
Navi Bus funkar säkert utmärkt men 90% av det roliga med Navi finns ju bara i Navi Prof. Fast Navi Bus är ändå ett klart framsteg jfr m e46:ans radionavi (jätteliten skärm, jättelångsam...) |
| örebyn: Kan man få en fullständig spec på extrautrustningen? Alltid kul att se vad folk väljer till sina nya bilar... | |
|
Öjebyn är det möjligen i piteå är själv från piteå undrar vart du har beställt bilen skellefteå eller luleå ska precis byta själv mh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.