|
|
|
|---|---|
| Hej,min koppling är helt borta.Slavcylindern läcker inte,det finns olja och cylindern i bilen är också hel.Vad kan annars va galet snälla hjälp mig | |
| Är det E28 eller E34? På en mina E28or lossnade kopplingspedalen med huvudcylindern i Österike! | |
| det är på e34an | |
|
e de något motstånd i pedalen eller e den helt lös o sladdrig? /// BMW E28 POWER!!! |
|
| Hade det varit E28 hade jag kunnat gå med på att pedalstället var helt knäckt. =) | |
| först va det lite motstånd nu är den helt borta | |
|
Det är faktiskt samma symptom som det är på E28 med knäckt pedalställ. Du har inte råkat ut för det på M:en? Bara att ta lös lilla plastbiten och kolla upp det, vettja! |
|
| Hände på min E34, det var bara packningen som spruckigt inne i huvudcylindern. En ny packning borde väl bara kosta några kronor. | |
| Jag har aldrig haft problem med e28,men det är alltid nåt på e34an.Hur ska jag kolla om det är packningen för jag har kollat vid pedalerna och allt ser bra ut | |
|
Är det hydrualisk koppling? I sånafall byt bromsvätskan samt lufta systemet. Jag hade samma fel på min 325, det kan bli luft i systemet när temperaturen varierar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.