|
|
|
|---|---|
|
hej...nu behöver jag verkligen hjälp. Är egentligen på jakt efter en 320 is eller äkta m3 (båda e-30) men har kommit över denna av en ren slump. *En Briljant röd metallic med allt rätt..............!!!!! lyssna bara här. *325 im -90 svensksåld i mellan sverige. uttagen -91 *15.000 mil * helt original *farthållare, servo, abs samt inget tickande i maskin över huvud taget *pilotlampor i backspegeln *Mycket dokumentation och service. Samtliga böcker finnes *Helt - verkligen helt - sjukt bra skick på kaross. inte en skråma eller buckla\bula. Mumma som faan *Belyst vxl. knopp *Sportstolarna med det justerbara svankstödet. Sköna som f... *Snygga 17 tummare * "M" knoppen och ratten * Nackstöd bak * mycket clean original im med stereo och (Sony2300kr med högtalare) allmänt helhetsintryck 110% hur mycket är denna värd egentligen... knepig fråga. Gissa bara hur knepigt det kändes att inte köpa dn vid första titten.. tack så mycket!!!!! $Flipp€ the king red head | |
|
Sånt är ju alltid svårt, brukar inte sånna ligga runt 50k? Jag kan ha fel men har för mig de brukar ligga där, denna låter väldigt bra! Sånna bilar växer inte på träd! MVH |
|
|
Bilar som i annonserna liknar den bil du talar om brukar vara annonserade för cirka 50 000 kronor. Vad dom säljs för är en annan sak och bör beaktas tycker jag. Har du själv sett bilen och kan intyga att texten stämmer? /Anton |
|
|
Att lägga uppåt 50kkr för en 325 iM E30 som rullat 15kmil känns som kapitalförstöring av enorma mått. Sen är en 325 med 17-tums fälgar och belyst M-knopp knappast i original (=ursprungs skick/fabriksutrustad). Vilka BMWs hade 1990 17-tums fälgar från fabrik? M3 E30 hade väl 15 eller möjligen 16-tum som standard om jag inte missminner mig. Bilen verkar fin men att betala mer än 35kkr för en sådan känns som ekonomiskt vansinne i dagsläget. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| Lägger man 50 tusen på den här kommer man att börja gråta blod när rosten förr eller senare dyker upp. | |
|
hej igen... jag har sett bilen och kan intyga. den är skitfin. 17tummarna är inte original. sorry, mitt fel. 35.000 är alltså bra pris eller??? tack igen $Flipp€ the king red head |
|
Gemini__ |
35000kr låter mycket prisvärt! Köp! Om den var i min ägo skulle jag vilja ha runt 45-50000kr för den(om den är så fin som jag tror den är). Vet att det inte är några problem att få ut dessa summor för en 325iM i absolut toppskick. Mvh: Thomas |
andha45 |
Belyst knopp fanns som tillbehör 1990 så det kan ha monterats vid leverans (även om det kanske inte är troligt). 35 000 låter bra. |
| 35 000 låter väldigt bra.Jag skulle aldrig sälja min under 50 000 med 10500 mil på mätaren, aldrig vinterkörd med. | |
|
Jag gav 20k för min och den är i bra skick! gissa om jag är nöjd? 325mannen |
|
|
Det är skillnad på en "fin" 325i och en välbevarad originalbil. "Snygga 17-tummare" har inget med original att göra, som Kristoffer_L också påpekar. Hade kunnat tänka mig att betala bra för en fin E30 325i, men då vill jag inte se så mycket som ett sportluftfilter på den. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
som vissa av er redan sagt så är det ju lätt värt ca 50 000:- för en fräsch E30 325 utav senare årsmodell... får man tag i ett prakt exemplar under dem pengarna...så har man just vunnit på lotteriet...det börjar ju märkas att E30 bilarna börjar stiga i pris nu...sen börjar väl lite den där "styling" trenden dö ut på dem och original bilar börjar bli allt vanligare...underbart tycker jag... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
andha45 |
Man får ändå säga att sportluffilter och "fel" fälgar är ganska lätt att återställa jämfört med en del annat... |
|
Jag skulle lätt betala 45-50 000:- för en 325iM i fint skick. --- Christian Ryman Mini Cooper S - 04 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.