|
|
|
|---|---|
|
Har en 325 E30 -90. Har skaffat mej en uppsättning AZEV typ A 17x7,5" med et 20. Det sitter 215/40 på. Vilken sänkning skulle ni rekomendera? Ni som kör med 17" får gärna skicka en bild o berätta vad ni har för sänkning. MVH.Jörgen second place is the first looser!!! | |
|
Nämen tjena Jörgen! dom flesta e30 åkare tror jag gillar 60/40 sänkning, är vad jag tycker ser bäst ut iallafall, blir lite lagom aggro utan att sänka för mycket bak, vilket ser lite saggit ut, speciellt med 17". Jamex har och är billiga men mjuka (blir typ 100/80 sänkning efter ett par år) H&R bäst och dyrast, weitech är nog det mest prisvärda, bra pris på bra grejjer. Säg hej till erika |
|
|
Men tjenare! Så du hänger när molekylerna börjar bli tråkiga:d Är det bildelsimportren som säljer weitech? Hoppas baksmällan gott över. MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
|
såklart man hänger här! Bildelsimporten har sålt weitech, dom kanske gör det fortfarande. Har en bra kontakt i tyskland som kan ta hem till bättre pris, kan kolla med honom. Det är i så fall dom lite dyrare satserna (coilover satserna och dom ställbara, han tävlar på bana, typ nurnburgring i amatörklasser och har sponskontrakt) Jorå baksmällan gick över..... krävdes ett par dar bara ;) |
|
|
Lite tveksam till coilovers då jag hade H&R: satts förut. Jag fick lov att köra med spacers även med orginalfälgar. Du får gärna kolla med honom, Hör med honom i fall han kan få fram dämpre o fjädrar. MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
|
tjo har köpt en sats från FK men inte monterat. den ska sänka 60/40 iallafall. tror det blir snyggast. hoppas inte det blir för lågt bara, har nänmligen ett draghelvete där bak. bra ibland, men fult som stryk. ha de Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.