|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
E38B12>> Nja...Turbo-projektbilen från '73 blev ju så småningom M1....och M1 fanns i tre olika motoralternativ där det tredje mest sällsynta var en 3,3 Turbo....(med över 700hk). //Pacman |
|
|
PacmanRacing: Men det handlar väl fortfarande om en M30? ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
PacmanRacing, Ah, just det :) de där hysteriska versionerna av Procar-bilarna :) den mest extrema jag hört om hade 1000 hk medan de starka låg mellan 700-800... de flesta låg runt 450 hk om jag minns rätt. MVH, E38B12 |
|
|
HA!!!! En fullkomligt ljuvlig skapelse!!! Jag är helt med på 80-talet!!! Tänk er en skön sommarkväll i någon Tysk stad, ex. vis Düsseldorf eller så...1983... En skitsnygg dam iklädd SASCH-jeans med vita kilar, cerise båt-urringad tröja med brett skärp, örhängen som ser ut som små cocktailglas... Själv har Du synth-lugg, modell längre, vit serveringskavaj med uppvikta ärmar, pösiga kostymbyxor, mintgrön skinn-skjorta med vit slips... På Bavaria-kassettestereon spelar tex. The Twins-plattan "Passion Factory", eller varför inte tidig Alpha Ville!!! Hoho!!! I´ll be there!!! Jag köper bilen!!!! eller... ;O) Mvh Anders BMW - Liebe auf den ersten blick... |
|
|
Jo men nästan 40k€ är ju helt fel pris, även om damen i fråga hade ingått i priset! :-) / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
Gulp.... Den ser ju för f-n ut som en Chrysler LeBaron Convertible på crack eller nåt.... vedervärdig, inte ens 80-talskitschig! /// Gunnar E. |
|
| Günther kanske är intresserad?...Hmm...förmedlingsprovision?... :-) | |
|
Ha...HA... den lär passa honom som handen i handsken!!! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.