|
|
|
|---|---|
Roffen |
vilka hål? e det dom unisex skruvarna? jag har 318 95 mod |
| Ja, det är de två insex pluggarna som gäller. En insexbits 17mm är att rekomendera. Lossa övre pluggen (påfyllnad) först, så att du inte står där med en slutväxel utan olja. Sedan är det bara att lossa den nedre och tappa ur oljan. Oljemängd står i din instbok. | |
Roffen |
takk før tipset !! men hva menar du med att jag kan stå med slutvaxel utan olja? |
| Det här har faktiskt hänt att man först skruvar ur nedre pluggen tömmer ur oljan och sedan när man skall lossa den övre pluggen för att fylla på så är det omöjligt att lossa den pga den är skadad eller sitter som berget. Då blir man knappast glad speciellt om man är i en gördetsjälv hall långt hemifrån. Detta har ej hänt mig ännu men bekant till mig har blev drabbad. | |
| Är det inte 14mm insex i bakaxeln, det är det då på min. | |
Roffen |
Hei åkte og kjøpte 14 ock 17 mm insexnyklar och sen drog jag til gds hallen i men nyklarna var før long att skruva ut den øvre pluggen fuck hehe tur att du gav mej tipset med den øvre først,men sen då tror du fasan mej inte jag blev ståande i 4 timmar ock kludra med termostaten! jag hade fått fel termostat ock nar jag skulle skruva tilbaks den gamla så lakte det nogot javligt jag hade ingen ny pakning ock var tvungen att kjøpa sånn der tubpakning før att få det tatt i morron blir det ny termo ock pakning shit happens hehe! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.