|
|
|
|---|---|
| Ska plocka bort fälgarna på bilen och undrar nu vart man kan lägga pallbockarna och på vilken del den ska trycka på. Har sökt på forumet men hittar ingen inlägg om just e46. Kan ju självklart inte lägga den på fästpunkten där domkraften ska haka fast vid vid lyft...nån som vet ???? | |
DanneE |
Lyft högt så får du dit dom. Så gjorde jag på min saab varjefall. 320dT i feb 05 |
| men vad ska dom trycka mot? alltså placering under bilen | |
SpineKracker |
Jag vet inte hur det ser ut på e46 men jag pallar alltid upp vid fästet för domkraft där det är förstärkt. Funkar bra utan att skada plåt. E30, för att man vill. |
| gr8, men jag förstår inte hur man kan få ditt pallbocken, när domkraften redan sitter i fästet....förstår du hur jag tänker? Tanken var väl att efter jag hade hissat upp en sida, så måste jag få dit bocken, men fästet går ju inte där sitter ju domkraften, då måste det ju bli en annan del, eller menar du bara i närheten av fästet? | |
SpineKracker |
Hissa upp bilen tillräckligt i fram för att kunna få in pallbocken bak eller vice versa. /P A E30, för att man vill. |
|
hissa i tvärbalken eller ena bärarmen bak och sätt pallbocken där, samt på tvärbalken fram! MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.