|
|
|
|---|---|
DanneE |
Tjena! Kollar runt lite efter ställbart chassi till bilen som väntas komma hem. Vad vet ni om FK Automotives chassi? Länk till sidan: [url]Länk Bild på ställbart till E46 Touring: Länk Tacksam för svar ifrån personer som verkligen vet. 320dT i feb 05 |
SpineKracker |
Jag har Automotive på min, dock ej ställbara coilovers som länken visar.. Men jag är mycket nöjd. E30, för att man vill. |
|
Kör också med FK dämpare och H&R fjärdrar..mkt nöjd..inte det ställbara har jag dock..men de lär ju inte vara sämre :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
DanneE |
Okej låter ju bra! Ni har inte sett på dämpare vad det kan vara för tillverkare? Jag menar FK lär ju inte har utvecklat en egen dämpare, utan använder sig av nån grejer typ, koni, bilstein eller nån Mvh Danne 320dT i feb 05 |
|
I deras dyrare varianter använder de sig av Koni. Mvh |
|
DanneE |
Ok i detta då? Länk 320dT tillverkas vecka1 2005 |
DanneE |
silverline plus finns ju också. Vill du / ni sälja chassi så får ni kolla upp detta. Jag har mailat också. 320dT tillverkas vecka1 2005 |
|
Vi kollar upp det och mailar dig snarast..vi fick leverans idag och har inte hunnit med mail, sorry Mvh |
|
|
Länk Du får mail snart Mvh |
|
DanneE |
tack! nice service..men ni har mail igen ;-) 320dT tillverkas vecka1 2005 |
|
Hej Jag vet:) Håller på med paketpris...väntar in det bästa erbjudandet från olika lev. ;) |
|
DanneE |
Låter bra, inte så jätte bråttom...lite för snöigt och ingen bil ännu :-) 320dT tillverkas vecka1 2005 |
| Alltid bra att vara ute i god tid:) | |
|
DanneE: BBS Challenge 8,5/9,5/19 med Dunlop däck kostar 21500:- Ställbart som du ville ha kostar 8900:- Paketpris: 27500:- Mvh |
|
|
Razvan: Ni skriver: "Koni stötdämpare där även trycket kan justeras och därmed kan du anpassa dess hårdhet till ditt körsätt och dina önskemål." Är det inte så att man ställer returen på dessa dämpare, inte hårdheten? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Hej Jo du har rätt...översättningen från tyska gick inte så smidigt som man hade hoppats, speciellt när allt skall gå snabbt. Sorry, och tack för påpekandet. Mvh |
|
DanneE |
Okej, Jag hör av mig Razvan. 320dT tillverkas vecka1 2005 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.