|
|
|
|---|---|
|
Hello BMW Lovers! Jag åker nu 525:a från 93! Är mycket nöjd med kärran men känner att jag vill ha yttligare lite effekt + en fullutrustad kärra ( skinn farthållare m m) ( detta saknas i min.) Vad kan för och nackdelarna vara att byta upp sig till en 540?? Finns det några kännda fel med 540:iorna?? | |
|
Sok lite t.ex Länk Mvh |
|
| Dyrare soppa räkning ;) | |
|
Fördel: V8 Nackdel: bränsle |
|
|
Dyrare försäkring... /Lazze Länk |
|
Plumber |
Behöver jag säga att du inte ska köpa en E34? 540 E39 är så pass billiga att du kastar pengar i sjön om du köper en E34. |
|
se upp med automaten i 540 E34... den har haft en del problem... M60 har haft en del problem de också... med oljepump och lite sånt.... men annars så är det nog rätt bra bilar.. + drag, komfort, V8 - kostnaderna! 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
De är fan så mycket dyrare att äga i alla fall. 540 E34 köper man numera för karossens skönhet och inte för priset, får mer bil och utrustning för pengarna om man lägger dem på en E39 540. De tidiga E39orna kommer dock rasa ytterligare. |
|
| jag tror inte på E39, för mycket teknik och för lite möjligheter att pula själv, sedan tror jag E34 håller högre kvalitet tillochmed vad det gäller rostmotståndet, kolla en tidig E39 vid 2006-2007 så skall du nog se att en E34 efter de 10 första åren var fräschare i karossen, även om de lider av rostkrämpor idag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.