|
|
|
|---|---|
|
HEj! undrar vad en 530Ia 93:a kan vara värd. 20 mil,import.det mestai utrustningsväg.. Gott skick. Ett ungefärpris? MVH BMW-Brings more women | |
|
Det är inte E34 du menar :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Oj herregud.... Hjärnsläpp, givetvis är det s34 jag menar:) BMW-Brings more women |
|
|
E34! BMW-Brings more women |
|
| Bayerische, hur mår du? ;) Har den bara gått 20 mil eller 20.000? Antar det sista. Pris mellan 30-40.000 beroende på skick. | |
|
:=) Det är illa med mej! Sorry grabbar för fadäserna. Jag tror jag stannar hemma idag.. BMW-Brings more women |
|
|
Ca 30-35KSEK i slutpris, kanske 40-45 i annonspris...? /Simon |
|
| Prisbilden är svår på Powerbörsen ligger annons priserna på 530 och 540 på ungefär samma ca 45-55.000:-. På blocket från 30.000 och uppåt. Men det finns massor av bilar och de är inte direkt lättsålda! Vill du bli av med bilen så sätt ut den för 35-40.000:- eller behåll den. Priserna på E34 är jättelåga nu och det finns massor av bilar till salu. Trist om man ska sälja, tror aldrig att jag säljer min M5 man vill ju inte skänka bort den! | |
|
Som en liten jämförelse sålde jag min 530i 93:a 2000-09 för 64KSEK....att nu över fyra år senare betala 50KSEK känns magstarkt. De flesta ville då ha minst 80KSEK. Kan tillägga att bilen INTE var lättsåld heller....:( /Simon |
|
|
Hmm, kan hålla med om att priserna har sjunkt ganska mycket de senaste åren på E34:an. Men 30´ kan jag direkt säga att man får ha bra flyt om man ska hitta en i normalt/fint skick för. Kan ju tillägga att jag har ute en exakt sådan bil som beskrivs, 530iA -93, 20000mil, med sportstolar (läder, värme) 17", bes. ua, servicebok, fint och påkostat exemplar. import -00 (samma premie som sv-såld hos försäkrningsbolagen). Har ute min i annons för 54.900:- Lite väl högt... ska annonsera om för 49'... simon_en, tjena! Hmm, räknar du verkligen med en prutning på upp till 50% på annonspriserna? Låter lite väl magstarkt, de flesta annonsörerna skulle nog lägga på luren, eller slänga ut dig... =) Kommer ihåg när du sålde din för 64' tyckte att det var mkt billigt då... //Daniel |
|
|
Dannemann, återstår att se om jag har rätt eller inte. Kan vara så att annonsörerna inte fullt ut insett rimligt försäljningspris heller...:) 50KSEK för en 530 från 93 känns spontant dyrt då tidiga e39or är nere i 70KSEK i vissa fall. Tack för en saklig respons! I efterhand är jag glad att jag blev av med bilen för 64KSEK, den var verkligen svårsåld, samt att man fick hantera skambud(redan då på 50KSEK fö..:) samt de som inte kan bestämma sig, "hör av mig" folket etc. Förstår allt mer de som byter in sina bilar på bilfirma för att slippa krånglet. Kan bara önska dig lycka till att sälja din bil fö Danneman. Har inget intresse i att priserna ska ligga lågt eller högt utan försöker endast att göra en hygglig bedömning om nivån. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.