|
|
|
|---|---|
Krickan4 |
Har för hög co-halt på min M3 93:a, har ni några tips? Hur får jag ner den? //Chris |
|
Gäller det koloxidhalten på tomgång, varv eller båda? Hur hög är den? Hur är de andra värdena? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Krickan4 |
Co 0,0 (0,5) Hc 071 (100) Co 2500 2,8 (0,3) Lamda 1,03 (0,97-1,03) Sen fick jag vel den äldsta bes gubben i sverge typ gått i pension för två veckor sen och inte fattat det än!! Varför har jag sån tur!!!!!!!! Men men det måste ju göras vid!! Finns bara ett läge och det är full gas!!!!!!! |
|
På vilket sätt påverkade hans ålder dina avgasvärden menar du? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
he he.... Billy B-10 Länk |
|
Krickan4 |
Så tradiga ni är här!Jag tar reda på det på annat håll!! Det är ju tur att man ska byta bil märke,så kan man ju hoppas att man hamnar på mindre snobbit forum!! Tack och hej från mig!!!!!!!!! |
|
Tråkigt att du skulle ta det på det viset, men jag förstod verkligen inte sambandet. Något snobbigt forum vill jag inte alls hålla med om att det är, och jag tror du kan få mycket hjälp här (så länge du har kvar BMW:n vill säga)... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jasså - är du ingen snobb... Då är inte bmw grejen för dig;) Nicke |
|
|
Nicke_M>>>Vissa snobbar har vi ju här,men forumet som sådant är inte snobbigt ;) Mvh Janne. |
|
|
Kör till Per&Robban på berga, dom vet. mitt i mot BMW. fråga björn annars om du inte hittar. mvh Simon |
|
|
Eller följ efter min bil för den hittar dit av sig själv =) Simon: Om du tittar ut genom fönster så står min bil där nu =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.